Hellu!!

2012-07-01 @ 11:59:26
Sorry att jag inte har bloggat på länge! har inte haft tid.
Igår så åkte jag och Tilda till skärholmen en stund jag köpte ett par shorts, sen åkte vi hem och filmade, tog kort och gjorde en musikvideo till låten knockin av Freddie stroma sen åkte vi till Lida country festival och gick runt och kollade och spelade minigolf.
Kanske lägger upp musikvideon senare !
 
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!
Sorry att jag inte har bloggat på länge! har inte haft tid.
Igår så åkte jag och Tilda till skärholmen en stund jag köpte ett par shorts, sen åkte vi hem och filmade, tog kort och gjorde en musikvideo till låten knockin av Freddie stroma sen åkte vi till Lida country festival och gick runt och kollade och spelade minigolf.
Kanske lägger upp musikvideon senare !
 
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0