Båtdag med Tilda!

2012-06-20 @ 18:32:32
Tjena! Idag har jag varit med Tilda, jag sov över hos henne från igår till idag sen vaknade vi vid ungeför kl 10 och gick ut och solade och åt lunch.
Mitt på dagen ungefär vid 1 tiden åkte jag, Tilda och min pappa ut och åkte båt så sjukt kul! Runt flottsbro, Tullinge.
HAHAHA vi åkte sån här badring efter båten, läskigt i början men FAN va roligt de var! Vi ska säkert ut imorn också hoppas det blir bra väder!
Bilder: Klicka på dom för att förstora
Tjena! Idag har jag varit med Tilda, jag sov över hos henne från igår till idag sen vaknade vi vid ungeför kl 10 och gick ut och solade och åt lunch.
Mitt på dagen ungefär vid 1 tiden åkte jag, Tilda och min pappa ut och åkte båt så sjukt kul! Runt flottsbro, Tullinge.
HAHAHA vi åkte sån här badring efter båten, läskigt i början men FAN va roligt de var! Vi ska säkert ut imorn också hoppas det blir bra väder!
Bilder: Klicka på dom för att förstora


Kommentarer
Tilda

DET VAR SKIT KUL!!!! HIHIHI!

Saknar dig redan jooooossaaaaaan :D <3

2012-06-20 @ 19:50:33
URL: http://tullzens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0