Plans for tomorrow!

2012-06-25 @ 19:34:59
Imorgon ska jag vara med Tilda och Nanna! Ska bli skitroligt!
Vi ska åka till Nanna på dan och sen ska vi tälta YEY!
Och bada SÅKLART! MÅSTE BARA TVINGA TILDA! J*VLA BADKRUKA!
Men jaja på något sätt ska det nog gå :D
Vet inte vad jag ska skriva men så det blev ett kort inlägg.
Puss och Kram Skumbanan!
Imorgon ska jag vara med Tilda och Nanna! Ska bli skitroligt!
Vi ska åka till Nanna på dan och sen ska vi tälta YEY!
Och bada SÅKLART! MÅSTE BARA TVINGA TILDA! J*VLA BADKRUKA!
Men jaja på något sätt ska det nog gå :D
Vet inte vad jag ska skriva men så det blev ett kort inlägg.
Puss och Kram Skumbanan!


Kommentarer
Tilda A

Awsommeeee

2012-06-26 @ 07:40:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0